۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۳۲۹۸
با حضور امیر موسوی برگزار شد؛

اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم

اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم
اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم شامگاه دوشنبه با حضور امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

این اجلاسیه ششمین جلسه از سلسله جلسات بزرگداشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم بود که پیش از این در ماه‌های گذشته ۵ جلسه از آن با حضور فرماندهان ارشد ارتش در استان قم برگزار شده بود.

در ابتدای جلسه امیر فولادی با ذکر گزارشی از روند برگزاری این اجلاسیه و اجلاسیه های گذشته گفت: جهاد و شهادت نقطه اوج یک انسان مومن انقلابی است که خداوند عزت مومن را با کسب شهادت تضمین کرده است.

وی از دولت ایران را مرهون خون شهدا دانست و ابراز کرد: بدون شک اقتدا به شهدا راه حل برون رفت از مشکلات کشور می باشد و از این رو دشمنان به دنبال تحریف شهدا و راه و منش آنان هستند.

سپس امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنان خود را در سه محور الگوگیری انقلاب از وقایع مهم در تاریخ اسلام، دشمنی آمریکا، جنگ ترکیبی و راه مقابله با آن بیان کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب را ادامه بعثت، غدیر و عاشورا دانست و ادامه داد: بر اساس شواهد موجود حلقه بعدی ظهور خواهد بود و از هدف انقلاب اسلامی راهی است که به ۱۰۰ بنا نهاد و با غدیر راهنمایی شد.

همچنین در ادامه این اجلاسیه با برقراری تماس های تصویری فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه های هوایی، زمینی و دریایی دقایقی فرمانده کل ارتش با فرماندهان این مرز و بوم سخن گفته و همه سربازان این مملکت اعلام آمادگی و آرزوی شهادت کردند.

گفتنی است مهمان ویژه این مراسم شهید گمنامی بود که با حضور خود گرمابخش مراسم بزرگداشت شهدای ارتش شد و در پایان نیز از خانواده شهدا تقدیر و از ۳۲ مستند زندگینامه شهدای ارتش رونمایی شد.

ارسال نظرات