۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۲۳۵۶۰
استاد حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

استمرار آموزه های دینی و معنوی، حاصل مجاهدت علمای دین

استمرار آموزه های دینی و معنوی، حاصل مجاهدت علمای دین
حجت الاسلام طاهری خرم آبادی به ظرفیت علمای حوزوی در استان اشاره کرد و گفت: خواسته ما این است که این علما در استان بمانند و به مردم این دیار خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدتاج الدین طاهری در نشست طلاب و مبلغان لرستانی با مدیر حوزه های علمیه در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: استان لرستان استانی عالم پرور بوده و هست.

استاد حوزه علمیه لرستان به نقش آفرینی مبلغان و روحانیت لرستان در دوران مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب افزود: امروز نیز روحانیت در جامعه و ادامه راه انقلاب حضوری چشمگیر دارند.

وی با یاد کردن از عالمانی همچون آیت الله بروجردی، آیت الله کمالوند، آیت الله جزایری(ره)، آیت الله طاهری خرم آبادی در استان لرستان عنوان داشت: بزرگان و علمای حوزه علمیه استان الگوی طلاب و روحانیت هستند.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی بیان کرد: به برکت وجود علمای دین آموزه های دینی و معنوی در جهان استمرار یافته و امروز طلاب جوان راه علمای دین را ادامه می دهند.

وی در ادامه تحول در حوزه های علمیه را ضروری خواند و گفت: در این راستا باید عزم جدی صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه لرستان بیان کرد: تحول در حوزه علمیه، توسعه زیرساخت ها، رفع مشکلات حوزه و طلاب از جمله مسائلی است که نیازمند حمایت جدی مسئولان است.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی در پایان تاکید کرد: درخواست طلاب و روحانیون حوزه علمیه لرستان این است که استوانه های علمی و فقاهت در استان بمانند و به مردم لرستان خدمت کنند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات