۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۲۳۸۱۹
باحضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد؛

اختتامیه گردهمایی مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی

اختتامیه گردهمایی مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی
اختتامیه گردهمایی مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه و رؤسای ادارات فرهنگی و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اختتامیه گردهمایی مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات فرهنگی و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد.

در این اختتامیه حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت در این اختتامیه اظهار داشت: در دولت آیت الله رئیسی شاهد مجاهدت‌های رئیس جمهور و وزرای زحمتکش ایشان هستیم که بعد از ۸ سال به معنای واقعی رخوت، سستی و تعطیلی فعالیت ها، موتور رشد اقتصادی کشور به حرکت در آمده است.

وی در ادامه افزود: امروزه بعد از ۸ سال رشد اقتصادی نزدیک به صفر درصد، رشد اقتصادی به حدود ۴ درصد افزایش پیدا کرده است و حجم صادرات ما نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار شده است که در آستانه مثبت شدن تراز تجاری کشور هستیم.

در ادامه اختتامیه وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت اجرای الگوی کشت در کشور اظهار داشت: برنامه الگوی کشت در کشور یکی از کارهای مهم ما در جهاد کشاورزی است که باید به منصه ظهور برسد؛ چراکه الگوی کشت همانند بستری است که بسیاری از مسائل کشاورزی به آن مرتبط می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما در جهاد کشاورزی اجرای «کشاورزی قراردادی» در کشور است؛ به این صورت که هر کارخانه ای که از محصولات کشاورزان استفاده می کند با کشاورزان محصولات تولیدی خود قرارداد ببندد؛ این امر سبب می‌شود تا تمامی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هم افزایی ها و همکاری‌های لازم را در تولید و مصرف داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه این مراسم خطاب به مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات فرهنگی و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: مسئولین نمایندگی ولی فقیه باید از سواد رسانه ای لازم برخوردار باشند و آموزش و تقویت آن را جدی بگیرند؛ چراکه امروزه جهاد تبیین امری واجب و فوری بوده و نباید در این عرصه کوتاهی شود و رسانه بهترین ابزار برای تبیین و جهاد در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان با انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جنگ ترکیبی تقوا، اتصال به خداوند و توسل به ائمه معصومان علیهم السلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر ارتباط ما با خدا قوی نشود، خسران دنیایی و اخروی را به دنبال خواهد داشت و تاثیرپذیری زیر مجموعه های مسئولان نمایندگی ولی فقیه را نیز دچار اخلال خواهد کرد.

ارسال نظرات