۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۲۶۳۱۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پاپ در جرم و جنایات آمریکا و اسرائیل شریک است

پاپ در جرم و جنایات آمریکا و اسرائیل شریک است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت:سکوت رهبر مسیحیان دنیا در برابر ظلم و جنایت آمریکا و اسرائیل برخلاف نصحیت حضرت مسیح است و پاپ در جرم و جنایات آمریکا شریک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: القای جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده است از سوی آمریکا برای کم رنگ کردن بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: با تبیین مدیریت جهادی و اعتقاد ما می‌توانیم روز به روز بر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و تمامی مشکلات برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از عجز و ناتوانی به عنوان یک آفت بزرگ برای کشور و نظام نام برد و اظهار داشت: استقامت و صبر و شکیبایی در راه هدف شجاعت است، اما تفکر "ما نمی‌توانیم" آفت بزرگی می باشد.

وی به صفحه ۱۹ بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات طاقت فرسای چهل سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران روز به روز گام‌های بلندتر و استوارتری را برداشته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در چهل گذشته جهاد‌های بزرگ، افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت آوری در ایران اسلامی رقم خورده است و مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلام و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم، امام راحل به همه نشان داد می‌توان ایران اسلامی را به عزت و پیشرفت در همه عرصه‌ها رسانید.

وی با اشاره به نامگذاری سوم دی به عنوان روز ثبت احوال، از ثبت تولد و ممات به عنوان یادآور معاد و فانی بودن انسان نام برد و افزود: انتخاب همسر خوب، نام نیک و زیبا، خواندن و نوشتن، آموزش قرآن، ازدواج و تلاش برای تربیت فرزندان از جمله حقوق پنجگانه‌ای است که پیامبراکرم(ص) برای والدین تعیین کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک میلاد حضرت مسیح در چهارم دی ماه، گفت: سکوت پاپ رهبر مسیحیان دنیا نسبت به ظلم و جنایت آمریکا و اسرائیل در سراسر دنیا بر خلاف نصحیت مسیح پیامبر خدا است و پاپ در جرم و جنایات آمریکا و اسرائیل شریک است.

وی با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت فاطمه زهرا(س) مشکی پوش شدن شهر کاشان در ایام فاطمیه را قابل تقدیر و تمجید دانست و گفت: مردم کاشان با تغییر چهره شهر به شهر عزادار و برگزاری مراسم‌های عزاداری این ایام، عشق و ارادت خود نسبت به فاطمه زهرا (س) را نشان دادند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات