۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۸۱۹
دکلمه زیبای دانش آموز قمی به حاج قاسم سلیمانی؛

بی تو داغ های زیادی دیده ایم/ برای رهبرم سربازی وفادار خواهم بود

بی تو داغ های زیادی دیده ایم/ برای رهبرم سربازی وفادار خواهم بود
طاها اردستانی از دانش آموز کلاس دوم مدرسه شهید مطهری(ره) شهر قم است که دکلمه زیبایی را به مناسبت سالروز شهادت سردارشهیدسلیمانی خوانده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طاها اردستانی از دانش آموز کلاس دوم مدرسه شهید مطهری(ره) شهر قم است که دکلمه زیبایی را به مناسبت سالروز شهادت سردارشهیدسلیمانی خوانده است که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

بسم الله القاصم الجبارین

مردی از دیار غیرت و شجاعت، مردی از جنس بلور. همانقدر دل نازک در برابر یتیمان شهدا، مردی از جنس فولاد. همانقدر سخت در برابر دشمنان. مردی که با رفتنش باعث شد کودکان شهدای عزیزمان، دوباره یتیم شوند و طعم بی پدری را بار دیگر تجربه کنند. مردی که رفتنش دل رهبر عزیزمان را شکست.

مردی که با صلابت و شجاعتش، داعشیان قصی القلب را از خاک عراق راند و مانع تخریب حرم مطهر امام حسن عسکری و امام هادی علیهما السلام شد. مردی که با پروازش دنیا را دگرگون کرد و دل جهانی را لرزاند.

حاج قاسم! تو رفتی و به آرزویت رسیدی؛ اما ما در سومین سالگرد آسمانی شدنت همچنان قلبمان پریشان و چشمانمان گریان است.

سردار دلها! این روزها خیلی جایت خالیست. اگر تو بودی، داعشیان جرأت جسارت به خاک ایران را در شیراز نمی‌کردند، جرأت نمی‌کردند مردم بی گناه شیراز را آن طور بی رحمانه شهید کنند، جرأت نمی‌کردند تا وقتی که تو بودی؛ اما حالا آرتین را یتیم کردند، آرشام را شهید کردند و انسان های دیگری را ظالمانه در شاهچراغ به شهادت رساندند. کجایی که ببینی بی تو داغ های زیادی دیده ایم.

اما قهرمان من! من قول می‌دهم مانند تو برای پدرم سیدعلی، سربازی وفادار شوم تا مبادا او احساس تنهایی کند. برایمان دعا کن. به امید روزی که مرا شفاعت کنی تا در بهشت برین تو را ملاقات کنم؛ تا آن روز چراغ راه هدایتم باش.

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات