۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۲۶۸۲۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه ای همگانی است

اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه ای همگانی است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: وظیفه همگانی در دوران معاصر و زمان غیبت علاوه بر وظایف سازمانی ابلاغی، اجرایی کردن بیانیه گام دوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار فرمانده، کادر و پرسنل هوا فضای سپاه پاسداران گفت: ولایت مداری، حساسیت به بیت المال و تواضع سه ویژگی مشترک حاج قاسم و ایت الله مصباح بود.

وی با اشاره به جهانی شدن دین پیامبر اکرم(ص) در آینده گفت: مهمترین ابزار دشمن در مقابل پیامبراکرم(ص) رسانه‌های دشمن است و جنگ رسانه‌های دشمن تا به امروز ادامه داشته و دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نور خدا را خاموش کند، اما نور خدا خاموش شدنی نیست و خداوند اراده کرده نور خود را کامل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم دین پیامبر جهانی شود باید به عهد خود با زمان(عج) پایبند باشیم، اظهار داشت: وظیفه همگانی در دوران معاصر و زمان غیبت علاوه بر وظایف سازمانی ابلاغی، اجرایی کردن بیانیه گام دوم است.

وی به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: سبک زندگی اسلامی یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است که در کاشان برنامه‌های فرهنگی و تدابیر مناسبی طراحی و در دست اجرا است.

به گفته وی در برنامه ریزی‌های انجام شده برای فعالیت‌های فرهنگی سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در برنامه بلند مدت، کار فرهنگی تربیت مربی با همکاری مرکز مهدویت قم برای هفده مهد کودک و پیش دبستانی وابسته به بسیج پیش بینی شده است تا مهد کودک‌های مهدوی و پیش دبستانی‌های ارزشی در سطح شهر توسعه داشته باشد.

وی همچنین اجرای سه طرح بینش مطهر آیت الله مطهری، طرح ولایت آیت الله مصباح و منظومه فکری مقام معظم رهبری، در کاشان را از جمله برنامه‌های کوتاه مدت و زیر بنای فرهنگی در کاشان اعلام کرد و اظهار داشت: تقویت بنیان‌های فکری یکی از راه تقویت اصول دین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به فعالیت کوتاه مدت اشاره کرد و با بیان اینکه آشوب‌های اخیر نشان داد هدف گذاری دشمن روی نسل نوجوان و جوان است، اظهار داشت: حضور روزانه و مستمر در مؤسسات آموزشی از ابتدایی تا دانشگاه و پاسخگویی به شبهات و جهاد تبیین از جمله فعالیت‌های کوتاه مدت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند نظام اسلامی نان و معیشت و امنیت آن‌ها را تامین کند؛ افزود:  مجموعه سپاه و بسیج هم در بحث معیشت و هم امنیت نقش خود را بخوبی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم و رحلت آیت الله مصباح گفت: ولایت مداری، رعایت و حساسیت در بیت المال و تواضع سه ویژگی مشترک حاج قاسم و آیت الله مصباح بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات