۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۲۶۸۷۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

شهید سلیمانی علاقه خاصی به زیارت امام رضا داشت

شهید سلیمانی علاقه خاصی به زیارت امام رضا داشت
خراسان رضوی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به علاقه خاص شهید سلیمانی به امام رضا(ع) از برنامه های سالگرد سردار دلها در این استان سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد سلطانی در گفت و گو با برنامه «ملک سلیمانی» رادیو مقاومت اظهار کرد: در خراسان رضوی همزمان با سایر استان های کشور در دهه مقاومت و استکبارستیزی مراسم گرامیداشت 9 دی برگزار شد و اکنون در آستانه برگزاری مراسم ویژه شهادت شیهید سلیمانی هستیم.

وی ادامه داد: مراسم ویژه ای در حرم مطهر رضوی و شهرستان ها در شب و روز سیزدهم دی همراه با مسابقه خاطره از زندگی شهید سلیمانی و ختم صلوات برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: چندین بار توفیق داشتم در کنار ضریح حرم در کنار این مرد بزرگ باشم، ایشان علاقه خاصی به زیارت امام رضا(ع) داشتند و وقتی حکم خادمی را دریافت کردند شور و شعفی مضاعف داشتند، فردای آن روز وارد مراسم غبارروبی شدند که تا آن موقع امکان نداشت فردی غیر از روحانیون وارد این مراسم شود.

حجت الاسلام سلطانی بیان کرد: شهید سلیمانی اشک می ریخت و به حضرت می گفت، برای شهادت من دعا کنید، ایشان با آن اخلاص و باورش به آرزویش رسید./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات