۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۲۸۳۵۶
رئیس اداره تبلیغات شهرستان سرپل ذهاب:

اروپا باید منتظر صدور انقلاب ایران به جامعه خود باشد

اروپا باید منتظر صدور انقلاب ایران به جامعه خود باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام دوستیان گفت: اروپا در صدور انقلاب ژوئیسانسی خود به ایران شکست خورد و باید منتظر صدور انقلاب ایران به جامعه خود باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام حسن دوستیان امروز در گفت‌وگویی پیرامون بیانیه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: فتنه ایران فقط یک انقلاب دموکراتیک نیست، بلکه یک شورش ‎امیال و لذت است الحمدلله که ابلیس و جنود او شفاف آرزوها و اهداف خود را لو می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان سرپل ذهاب افزود: ‏نخست در فرانسه با انتشار  مانیفست انقلاب فمینیستی. در ماه‌های اخیر بارها گفتند که در ایران یک انقلاب فمینیستی و  زنانه در حال وقوع است.

وی تصریح کرد: ‏سپس ‎پارادایم لذت یا ‎ژوئیسانس را به عنوان جوهر وجودی انسان معرفی می کند، که غایت خواسته بشر ‹لذت برای لذت› است. و از همین رو به مبارزه با حجاب پرداختند.

حجت الاسلام دوستیان یادآور شد؛ ‏آن‌گاه با ترسیم مثلث ‎زن،زندگی، آزادی دکترین خود که استمرار انقلاب جنسی آمریکا بود را بیان کردند. 

وی ادامه داد: حال شیطان و ایادی آنها با شکست این طرح شوم به یاری حضرت حق و عنایات حضرت فاطمه (س) دست به جنگ ترکیبی علیه رهبر انقلاب و بازوان ایشان در جبهه مبارزه با حق برداشته است. 

حجت الاسلام دوستیان گفت: نشریه هتاک ‎شارلی ابدو از توهین به رهبر فرزانه ایران می‌نویسد و پارلمان تروریستی اروپا برای تروریستی خواندن سپاه در تلاش است. ‏اما اکثریت ملت ایران که با آرامش، راه ‎سعادت ابدی را در نیل به ‎لذت مطلق می‌پیمایند که همان رضای الهی است؛ همان سیره شهدای ما به عنوان ‎وجدان جامعه‌ی ما را برگزیده و این اقدامات مذبوحانه را محکوم می نمایند. 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اروپا در صدور انقلاب ژوئیسانسی خود به ایران شکست خورد و باید منتظر صدور انقلاب ایران به جامعه خود باشد./1400/

ارسال نظرات