۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۸۶۹۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

تلاش در عرصه جهاد تبیین سد راه توطئه های دشمن است

تلاش در عرصه جهاد تبیین سد راه توطئه های دشمن است
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جهاد تبیین رسالتی خطیر است، گفت: انجام وظیفه در عرصه جهاد تبیین سد راه توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در همایش 300 نفری بصیرتی با موضوع جهاد تبیین بین ناظران ایثارگر خرم آباد و چگنی، با بیان اینکه امروز جهاد تبیین رسالتی خطیر بر دوش همگان است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین واجب، فریضه و قطعی است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: جهاد تبیین بهترین اقدام برای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب، فعالیت های جمهوری اسلامی و راهی را که شهدا رفته اند، است.

وی به وصیت نامه شهید سید عزت هاشمی، از شهدای شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: در وصیت نامه این شهید آمده است، « کسی که به بنی صدر رای داده است، در تشییع جنازه من شرکت نکند»؛ از این یک جمله می توان کتاب ها نوشت.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: این مطلب اوج انقلابی گری است و باید تبیین شود، باید راه شهدا، اهداف شهدا و آرمان های شهدا در جامعه امروز بازگو شود.

وی اظهار کرد: منظور و مفهوم این جمله «کسی که به بنی صدر رای داده است، در تشییع جنازه من شرکت نکند»، یعنی کسی که اهداف جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب را نشناخت؛ باید این مطالب تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: با انجام وظیفه در عرصه جهاد تبیین باید بصیرت افزایی و روشنگری صورت گیرد و با بیان حقایق سد راه دسیسه های دشمن شویم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات