۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۷۳۳۱۳۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برای دور نشدن از مسیر درست باید دست به دامن قرآن و اهل بیت شویم

برای دور نشدن از مسیر درست باید دست به دامن قرآن و اهل بیت شویم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: برای عاقبت به خیری و هدایت و دور نشدن از مسیر درست و معنوی همواره باید دست به دامن قرآن کریم و اهل بیت (ع) باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: انسان به دلیل طینت خاصی که دارد همواره دچار غفلت و فراموشی می‌شود و زندگی مادی او را مشغول به خود می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انسانی که از حقیقت و معنویت غافل است سرنوشت خوبی نخواهد داشت زیرا عمر ما بسیار کوتاه است و این سرمایه ای که خداوند در اختیار ما قرار داده است به سرعت به پایان خواهد رسید لذا غفلت برای انسان یک سم مهلک است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در عید سعید فطر انسان روزه دار باید از ۳۰ روز روزه داری نتیجه گیری مطلوب به دست آورده باشد و نیز طبق روایات، شب عید فطر خلاصه‌ای از شب های ماه رمضان و شبهای قدر می باشد.

آیت الله علما گفت: برای عاقبت به خیری و هدایت و دور نشدن از مسیر درست و معنوی همواره باید دست به دامن قرآن کریم و اهل بیت (ع) باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اقتدار ایران معلول خون شهداست یادآور شد: خداوند متعال همواره حافظ این نظام اسلامی بوده است و از سوی دیگر ملت ایران برای حفظ این نظام در مقابل دشمنان ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کردند که این مسئله مهم و بزرگی است.

این عالم برجسته کرمانشاهی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشجو و مجموعه های دانشگاهی به یک تفکر زیربنایی محکم و استوار احتیاج دارند؛ این نیاز قطعی آنهاست زیرا اگر مبانی معرفتی جوان و دانشجو مستحکم باشد گام های او نیز استوار می باشد و این خود باعث حرکت به سمت اعتلا و قله های موفقیت خواهد بود.

آیت الله علما در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه انسان باید از عقل و قدرت خود به درستی استفاده کند، خاطرنشان ساخت: هرکاری باید با امید، عقلانیت، محکم کاری و امید انجام شود و امروز کار کردن با دل و جان به نفع این انقلاب و نظام در مقابل دشمنان می باشد./1400/

ارسال نظرات