۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۳۳۵۰۹
مدیرعامل خانه خلاق و نورآوری اشراق تشریح کرد:

حمایت رایگان از نوآوران حوزوی و استارت‌آپ های دینی

حمایت رایگان از نوآوران حوزوی و استارت‌آپ های دینی
حجت الاسلام قطبی در تشریح خدمات مرکز نوآوری اشراق از پذیرش 100 ایده در این خانه خلاق خبر داد و گفت: در مرکز اشراق سعی شده بر پایه خدمت فناورانه تبلیغ دینی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا حجت الاسلام محمد قطبی مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق در نخستین گردهمایی جهادگران فناوری های هوشمند حوزه عصر جمعه در موزه دفاع مقدس گفت: برای استنباط دستورات الهی احتیاج به قواعد داریم و در اقامه این قواعد در جامعه نیز احتیاج به مناهج وجود دارد.

وی ادامه داد: در مرکز نوآوری اشراق سعی شده است از یک روش بروز و مؤثر کمک بگیریم که بر پایه خدمت فناورانه، تبلیغ دینی را داشته باشد؛ نوآوران پذیرش می کنیم و خدمات استقرار، راهبری، مشاوره و خدماتی دیگر را به آن ها می دهیم تا وقتی که در دالان توسعه و رشد قرار می گیرند و ایده آن ها به صورت تاب آور بدون اتکا به حمایت های مالی تصدقی، پیش برود.

حجت الاسلام قطبی با بیان اینکه 100 ایده را پذیرش کردیم و 20 عدد آن ها به رشد کافی رسیده اند، اظهار داشت: هیچ هزینه ای از گروه ها نمی گیریم و حتی سهام هم از استارت آپ ها نمی گیریم؛ کار در عرصه هوش مصنوعی سخت و طاقت فرسا است اما فراموش نکنیم که رهبر معظم انقلاب خواسته است جزء ده کشور برتر بشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس بتواند الگوریتم ها را به دست بگیرد قدرت حاکمه را دارد.

ارسال نظرات