۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۷۳۳۶۰۶
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات حوزه:

خدمات اداری به طلاب در آینده ای نزدیک تمام الکترونیک خواهد شد

خدمات اداری به طلاب در آینده ای نزدیک تمام الکترونیک خواهد شد
حجت الاسلام بخشیان با اعلام خبر در دستور قرار گرفتن پیوست هوش مصنوعی برای تمام سامانه های حوزوی وعده داد که در آینده ای نزدیک مراجعه طلاب به حوزه فقط برای درس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی بخشیان سرپرست مرکز فناوری اطلاعات حوزه در نخستین گردهمایی جهادگران عرصه فناوری اطلاعات حوزه های علمیه در باغ موزه دفاع مقدس شهر قم گفت: فناوری اطلاعات نیاز امروز جامعه بوده که رشد چشمگیری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به نیاز به فناوری اطلاعات افزود: حوزه علمیه از حدود 15 سال پیش به این مبحث ورود کرده است و برای ارائه خدمات بهتر به طلاب سامانه های مختلفی را طراحی کرده است.

حجت الاسلام بخشیان با اشاره به طراحی سامانه ها در حوزه های علمیه تصریح کرد: پیوست هوش مصنوعی برای تمام سامانه های مرکز مدیریت در دستور کار حوزه علمیه قرار گرفته و جزء اولویت های کاری است؛ امیدواریم تا پایان سال شاهد یک محصول بومی منطبق با فناوری های روز باشیم.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه علمیه در عرصه فناوری اطلاعات محصولات اختصاصی دارد که جای دیگری به این محصولات احتیاج ندارد و یکی از ان ها تبلیغ یا سامانه شهریه است؛ حدود 35 سامانه بومی به ارائه خدمت می پردازند و با 40 شرکت نیز در ارتباط هستیم و محصولات آن ها در مرکز نصب شده است.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات حوزه در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات تمام الکترونیک در بستر هوش مصنوعی کارویژه امروز ما بوده که در آینده ای نزدیک تمام خدمات ارائه شده به طلاب الکترونیک خواهد بود.

ارسال نظرات