۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۳۴۴۱۰
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان:

تردد سه میلیون زائر اربعین از خوزستان نشانه امنیت استان است

تردد سه میلیون زائر اربعین از خوزستان نشانه امنیت استان است
سردار شاهوار پور در جمع طلاب و روحانیون خوزستان با تصریح بر امنیت استان، عبور سه میلیون زائر ار پایانه های مرز استان را نشانه امنیت استان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در جمع طلاب خوزستانی مقیم قم که شب گذشته در مسجد امیرالمومنین دورشهر برگزار شد، گفت: بیش از سه میلیون نفر در سال گذشته با احترام فراوان از خوزستان عبور کرده و در پیاده روی اربعین شرکت کردند که نشان از امنیت استان دارد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، ناامنی و اعتیاد در استان از پررنگ کردن ناامنی خوزستان انتقاد کرد و گفت: همه مشکلات به فرهنگ بر می‌گردد و با فرهنگ دینی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد؛ در ایام فتنه سال گذشته در مناطق مرفه شهر مشکل داشتیم و سگ گردانی و کشف حجاب در کیانپارس صورت می‌گیرد؛ از شکم سیری به مخالفت بر می‌خیزند.

فرمانده سپاه ولیعصر تصریح کرد: مشکلات متعددی در قصه حاشیه نشینی داریم که باید با حضور طلاب آن را حل کنیم. معتادین متجاهر را در اردوگاه‌ها اسکان داده و به آن‌ها شغل یاد می‌دهیم تا پس از فراگرفتن یک مهارت از اردوگاه خارج شوند.

سردار شاهوارپور با اشاره به قاچاق سلاح در خوزستان گفت: ۵۵۰ کیلومتر مرز استان با عراق قابل انکار نیست و متأسفانه در آن سوی مرز سلاح زیادی وجود دارد؛ وقتی آمریکا به عراق حمله کرد اسلحه‌های ارتش عراق را به بهانه اینکه روسی بوده و کارایی ندارند به دست کرد‌ها داد و حدود ۱۵۰ هزار اسلحه اینچنین آزاد شد؛ در سال گذشته بیش از ۵ هزار قبضه کشفیات سلاح داشته ایم.

ارسال نظرات