۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۳۴۴۴۲

چهلمین جلسه شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد

چهلمین جلسه شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد
رفیعی آتانی در این جلسه خواهان فعال شدن مجدد شورای فقهی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و کمیته های تخصصی وابسته به این شورا شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، چهلمین جلسه شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد.

در این جلسه آقای عطاء الله رفیعی آتانی خواهان فعال شدن مجدد شورای فقهی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و کمیته های تخصصی وابسته به این شورا شد.

وی بیان داشت: حجت الاسلام رضا پورصدقی از فضلای حوزه علمیه قم مسئولیت تشکیل شورای فقهی مرکز و فعال کردن کمیته های آن را برعهده دارند.

در این جلسه حجت الاسلام رضا پورصدقی نیز حضور داشت و گزارشی از برنامه های خود برای فعال نمودن شورای فقهی مرکز جهت بررسی طرح ها و لوایح از جنبه فقهی را بیان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: شورای فقهی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در دوره جدید با حضور فقها و شخصیت های حوزوی تشکیل شود.

جانشینان گروه های حقوق، حکمرانی و مدیریت نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های در دست اقدام این گروه های علمی را بیان کردند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز از جانشینان گروه های علمی بویژه گروه حکمرانی اسلامی خواست، نسبت مباحث مهم مورد نیاز نظام جمهوری اسلامی از جمله وظیفه دولت اسلامی اقدامات جدی را انجام دهند.

وی ادامه داد: تبیین وظیفه دولت اسلامی و میزان مداخله آن در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... از مباحث مورد نیازی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات