۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۳۶۴۶۳
با حضور معاون رئیس جمهور در دفتر تبلیغات اسلامی؛

نشست «مسائل زنان در چرخه سیاستگذاری کشور» بررسی شد

نشست «مسائل زنان در چرخه سیاستگذاری کشور» بررسی شد
نشست بررسی مسائل زنان در چرخه سیاستگذاری کشور با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، خانم خزعلی در نشستی درجمع کارکنان موسسه معصومیه خواهران برگزار شد با اشاره به آیه قرآن یا ایها الذین آمنوا آمنوا اظهار داشت: ایمانِ اول دراین آیه ابتدا خطاب به مومنان است.

وی افزود: ان شاالله که با ارتباطات و مرزبانی مرزهای عقیدتی، فکری و فرهنگی، نظام اسلامی را مرزبان باشیم و اگر بخواهیم این وظایف را درست انجام بدیم باید بر اساس رهنمودهای اهل بیت(ع) و به ویژه تاکید خود قرآن عمل کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود رابطه حکمرانی اسلامی در موضع زن و خانواده، بایدها و نبایدها،علت ضعف و فراز و فرود های آن را مورد بررسی قرار داد و گفت: همان اوایل انقلاب حتی زمانی که امام(ره) به پاریس تبعید شده بودند ایشان در جواب به کسانی که ادعا می کردند به زن ظلم شده است، راهکارها و جواب های منطقی و حکومتی می دادند و به همه چیز حکومتی نگاه می کردند.

وی در خصوص مسئله حجاب اظهار داشت: باید مشکل و مسئله شناخته شود و برای آن راهکار داده شود . حکمرانی اسلامی کار خود را از همان ابتدای انقلاب اسلامی شروع کرد و اسلام افتخار دارد که محدودیتی برای زن ها قائل نیست و زن به هر حدی از رشد می تواند برسد.

ارسال نظرات