۰۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۳۶۸۷

بیش از پنجاه ایده جدید تبلیغی ارائه شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: تا کنون 52 ایده نو تبلیغی به این دفتر ارسال شده و تاریخ ارسال ایده ها تا سی ام بهمن ماه تمدید شده است.
همايش علمي کاربردي تبليغ

علی خون‌چمن، سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: تا کنون 52 ایده نو تبلیغی به این دفتر ارسال شده و تاریخ ارسال ایده ها تا سی ام بهمن ماه تمدید شده است.

وی در ادامه افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای پویائی و خلاقیت تبلیغ دینی از کلیه طلاب، فضلاء، اندیشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه، جهت شرکت در طرح« شناسایی و حمایت از ایده‌های نو تبلیغی » دعوت می کند.

خون‌چمن اظهار داشت: ایده های نو در عرصه‌های تبلیغ همچون سنتی و منبر، گروهی، مجازی، رسانه‌ای، نوشتاری، هنری و چهره به چهره و گستره تبلیغی همچون روستائی، شهری، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بخشی از موضوعاتی است که در این طرح شرکت داده می شود.

وی بیان داشت: ارائه ایده های نو تبلیغی ویژه محیط‌های تبلیغی همچون محیط های آموزشی، اداری، خانواده، تجاری، صنعتی و کارگری، دینی و مذهبی، تفریحی و گردشگری، بهداشتی و درمانی، نظامی و انتظامی، اماکن عمومی، کانون‌های اصلاح و تربیت، عشایری از موضوعات این طرح است.

خون‌چمن خاطر نشان کرد: ارائه ایده های نو تبلیغی در تبلیغ در مواجهه با فرق، مذاهب و ادیان، آسیب‌های اجتماعی، مهندسی و مدیریت فرهنگی و تولید محتوا برای عرصه‌های یاد شده از دیگر بخش های شرکت در طرح حمایت از ایده های تبلیغی است.

وی با اشاره به این نکته که کمیته داوری و نظارت بر ایده های رسیده تشکیل شده ابراز داشت:‌ طرح های ارائه شده باید نو و ابتکاری باشد، قابل آموزش و انتقال به دیگران باشد و قابلیت اجراء داشته باشد.

سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد: از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طرح‌های برتر به نحو شایسته‌ای مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند./919/
ارسال نظرات