۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۳۷۶۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز لبیک به رهبر معظم انقلاب لبیک به امیرمؤمنان است

امروز لبیک به رهبر معظم انقلاب لبیک به امیرمؤمنان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز برای بیعت با امیرمومنان آمده ایم، گفت: امروز لبیک به رهبر معظم انقلاب لبیک به امیرمومنان(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر، گفت: یکی از زیارت‌های ویژه روز عید غدیر، زیارت امین الله است.

وی افزود: امام باقر (ع) می‌فرماید، کسی که عید غدیر به زیارت امامان معصوم می‌رود اگر زیارت امین الله را بخواند، این زیارت امین الله در پاکتی از نور قرار می‌دهند و به ملکوت برده و مهر پیامبر اکرم به آن زده می‌شود و محفوظ می‌ماند تا تقدیم امام زمان شود و امام زمان نیزبا هدیه کننده با صفت بشارت، تهیت و هدیه و کرامت و برخورد کریمانه برخورد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امیرمومنان (ع) همیشه فرمانده سپاه بوده است، گفت: طی ۲۳ سال بعثت هیچگاه هیچ فردی امیر حضرت علی (ع) نبوده است و امیر مومنان (ع) درهیچ جنگی زیرمجموعه نفر دیگری نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز برای بیعت با امیرمومنان (ع) آمده ایم، اظهار داشت: امروز لبیک به رهبر معظم انقلاب لبیک به امیرمومنان (ع) است.

وی افزود: ۲۵ سال امیرمومنان (ع) را خانه نشین کردند در حالیکه حضرت در اوج قدرت و اقتدار بود، اما سکوت کرد و سکوت امیرمومنان (ع) از ضعف او نبود بلکه براساس مصلحت اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: طی چهار سال سه جنگ نهروان توسط خوارج، جنگ صفین از سوی مارقین و جنگ جمل توسط ناکثین و عهد شکنان به امیرمومنان (ع) تحمیل شد.

به گفته وی تفاوت بین سه جنگ زمان امیرمومنان (ع) و با مارقین، خوارج و ناکثین انقلاب اسلامی ایران در این است که آن روز نتیجه این سه جنگ حکمیت شد، اما مردم قهرمان ایران در ۱۴ خرداد نگذاشتند سقیفه بار دیگر تکرار شود.

وی ادامه داد: منافقین امروز، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با امام خمینی (ره) بود و در ادامه عهد شکنی کردند و ۱۷ هزار نفر را ترور و شهید کردند، اما سرنوشت آن‌ها اردوگاه اشرف سه آلبانی به گونه‌ای رقم خورد که به ذلت افتادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز با عنایت خداوند و رهبری امام خامنه‌ای کشور در شرایطی قرار دارد که پیش بینی‌های امام راحل در حال تحقق است و تفکر بسیج از ایران به عراق و لبنان و یمن صادر و منجر تأسیس حشدالشعبی عراق شده است.

وی با اشاره به اینکه امام ابراز امیداواری کرده است بسیج عمومی اسلامی برای همه ملت‌های مستضعف جهان و مسلمانان الگو شود و قرن پانزدهم قرن شکستن بت‌های بزرگ و اسلام و توحید جایگزین شرک شود، افزود: امروز نشانه‌های این جایگزینی بروز و ظهور دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات