۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۳۷۸۶

دوره تربیت مشاور در حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه در خصوص نیاز به مشاور مذهبی و خانوادگی متخصص، دوره تربیت مشاور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
دوره تربیت مشاور در حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

 

حجت الاسلام سید محمود مدنی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه در خصوص نیاز به مشاور مذهبی و خانوادگی متخصص، دوره تربیت مشاور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بحث مشاوره یک بحث علمی و تخصصی است و در صورتی که به صورت غیر علمی به آن پرداخته شود، می تواند آسیب های جدی وارد کند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: قبل از شروع دوره کارگروهی تشکیل شد و پس از مباحث بسیار مفصلی که در این حوزه صورت گرفت و رایزنی با مجامع علمی و دانشگاهی دوره تربیت مشاور تعریف شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ دانش پذیران این دوره از میان مبلغان دارای پایه علمی بالا و از گروه تبلیغی یک و دو پس از طی مصاحبه و گزینش انتخاب شده اند.

حجت الاسلام مدنی یادآور شد:‌ با توجه به نیاز جامعه،‌ امیدواریم که این دوره گسترش پیدا کند و مبلغان بیشتری موفق به گذراندن این دوره ها شوند.

وی بیان داشت: اعزام مشاور به نحو خاص، برای مناطقی که درخواست نیاز کرده اند صورت می گیرد و البته هم اکنون هم مبلغان با حضور در مناطق تبلیغی به صورت محدود به ارائه مشاوره می پردازند./919/پ202/ص

ارسال نظرات