۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۸۷

سلسله نشست های اخلاق تبلیغی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای ارتقاء بخشیدن به اخلاق و تهذیب نفس مبلغان، سلسله نشست های علمی کاربردی اخلاق تبلیغی را برگزار می کند.
حجت الاسلام سيد محمود مدني


حجت الاسلام سید محمود مدنی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در راستای ارتقاء بخشیدن به اخلاق و تهذیب نفس مبلغان گرامی، سلسله نشست های علمی کاربردی اخلاق تبلیغی را برگزار می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته شاهد رویکرد تخصصی به اخلاق تبلیغ نبوده ایم افزود: هنوز کتاب خاصی در این زمینه تألیف نشده و دوره خاصی برگزار نشده است.

حجت الاسلام مدنی اظهار داشت:‌ مباحث درسی دوره تخصصی اخلاق مبلغان با استفاده از قرآن و عترت تهیه شده است و مجموعه مباحث این دوره در آینده عرضه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ این دوره ها در ارتقاء گروه مبلغان نقش داشته و اولویت اعزام با مبلغانی است که موفق به حضور در این کارگاه شده اند.

گفتنی است،‌علاقه مندان به کسب آگاهی بیشتر می توانند به اداره مشارکت های فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مراجعه کنند./919/پ202/ص

ارسال نظرات