۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۷۳۷۹۸

دانش آموزان خوزستانی مقابله با جنگ نرم را فرا می‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان از توزیع 72 هزار محصول فرهنگی در ‌مدارس خوزستان با هدف آموزش مقابله با جنگ نرم در بین دانش آموزان خبر داد.
جنگ نرم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، حجت الاسلام رضا کلاه کج، مسؤول‌ اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، از توزیع 72 هزار محصول فرهنگی در سطح مدارس متوسطه خوزستان با هدف آموزش مقابله با جنگ نرم در بین دانش آموزان خبر داد.

حجت الاسلام کلاه‌کج در ادامه اظهار کرد: بیش از 72 هزار محصول فرهنگی با اهدافی چون افزایش دانش معنوی دانش آموزان، مبارزه با تهاجم فرهنگی، آگاه کردن دانش آموزان با بعد جنگ نرم در اختیار دانش آموزان مدارس متوسطه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1175دفتر انجمن اسلامی در مدارس متوسط سراسر استان تشکیل شده است، افزود: مدارس متوسط شهر استان دارای دفتر انجمن اسلامی هستند که در مجموع 9هزار دانش آموز در این مدارس تحت پوشش فعالیت های انجمن اسلامی قرار گرفته اند.

حجت الاسلام کلاه‌کج همچنین اعتبار تخصیص دفتر مرکزی اتحادیه به این تشکل دانش آموزی در استان که در مدارس توزیع می شود را 590 میلیون ریال عنوان و خاطر نشان کرد: بخش عمده این اعتبار به برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان اختصاص پیدا می کند.

وی افزود: در تابستان امسال با توزیع اعتبار سراسری اختصاص یافته 1200 دانش آموز زیر پوشش فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اردویی قرار گرفته اند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در ادامه‌ اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش و نهادهای وابسته به آن تاکنون اقدامات متنوعی را برای آموزش مقابله با جنگ نرم به دانش آموزان انجام داده یا در دست اجرا دارند که از جمله آن می‌توان به تشکیل پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در سراسر مدارس، اعزام روحانیون و طلاب جوان به مدارس و توزیع محصولات فرهنگی در بین دانش آموزان اشاره کرد. /945/د102/س

ارسال نظرات