۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۷۳۸۰۰۴
فعال حوزه بین الملل:

کنشگران بین الملل از طریق رسانه به دفع تهدیدات دشمن بپردازند + فیلم

کنشگران بین الملل از طریق رسانه به دفع تهدیدات دشمن بپردازند + فیلم
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به لزوم تشکیل ید واحده به فعالیت متحدانه دشمنان پرداخت و از فعالیت‌های متکثر مؤسسات و افراد بدون هدف مشترک در داخل کشور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عارف ابراهیمی فعال حوزه بین الملل و امام جمعه شهر شهید چمران خوزستان در نشست «الگوی معرفی دشمن به نسل جدید» که از برنامه های نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی در خبرگزاری رسا با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اندیشمندان انقلابی برگزار شد، بر لزوم کنشگری رسانه ای در عرصه بین الملل تأکید کرد.

وی با بیان اینکه باید ید واحده داشته باشیم، افزود: لازم است کنشگرانی در عرصه بین الملل از طریق رسانه به فعالیت پرداخته و به دفع تهدیدات دشمن بپردازند؛ وقتی اسم بین الملل می آید تصور می شود که همه دشمن هستن در حالی که چنین چیزی وجود ندارد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: در عرصه بین الملل نهایتا 30 درصد دنیا کسانی هستند که با استکبار همراهی می کنند و اکثر این 30 درصد نیز جاهل هستند و این یعنی اگر حق را بفهمند در مسیر حق و حقیقت قرار می گیرند.

فعال رسانه ای در ادامه با اشاره به مخالفت بسیاری از مذاهب با آدم کشی و کودک کشی به علت فطرت انسانی، بیان کرد: برخی خلبانان اسرائیلی حتی حاضر به سوارکردن نخست وزیر منحوس خود نیستند و این نشان می دهد فطرت برخی نیز بیدار است.

وی مبارزه با ظلم امری فطری دانست و در ادامه خاطر نشان کرد: مرحوم فرج نژاد با طلاب خارجی ارتباط نزدیکی داشت که همین امر سبب شده بود که او با این افراد ارتباطی جهت مبارزه با دشمن ایجاد کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مغفول ماندن فعالیت های استاد فرج نژاد در عرصه بین الملل، تأکید کرد: در یکی از سفرهایی که به یکی از کشورها رفتم وقتی می خواستم از یک دستفروش غذا بخرم و از من پرسید که از کدام کشور آمدید، آن دستفروش وقتی فهمید ایرانی هستم و به یاد رئیس جمهور ما افتاد که در سازمان ملل نطقی علیه استکبار داشت، غذای خود را رایگان به ما داد، این نشان دهنده آن است که هویت ضداستکباری جمهوری اسلامی فرصت زیادی را در نظام بین الملل در اختیار ما قرار داده است.

وی با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم تصریح کرد: ارتباط با کشورهایی که پرچم مبارزه با استکبار و صهیونیسم را در دست گرفتند و تعامل با آنها کار بسیار پسندیده ای است؛ مسلح شدن به سلاح ایمان و تقوا اصل و اساس کار طلاب است که نمی توان هیچ سربازی را بدون این سلاح به نبرد فرستاد، همچنین باید علوم روز رسانه را کسب کرده و مسائلی مانند هوش مصنوعی را جدی گرفت.

فعال حوزه بین الملل از لزوم تسلط طلاب به زبان های خارجه سخن گفت و تأکید کرد: افراد سرشناسی هستند که معلومات بروزی ندارند از این رو باید بدانیم که دشمن از دهه 60 تا امروز بسیار فرق کرده است؛ دشمن به طور متحد مشغول به کار است اما در کشور ما بسیاری از مؤسسات به صورت تک نفره فعالیت می کنند و حرکت تحت زعامت امام خامنه ای بسیار با اهمیت است و لازم است که با منظومه فکری این اندیشمند بزرگ آشنا شویم.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات