۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۳۸۶۵

دشمنان در پی کم‌رنگ کردن اعتقادات مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: شهادت شیخ فضل الله نوری توطئه سکولار برای نابودی اسلام ناب بود.
دشمنان در پی کم‌رنگ کردن اعتقادات مردم هستند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام اصغر نقدی، مسؤول شورای استانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی امروز در جمع اساتید حوزه و دانشگاه های تبریز به تشریح توطئه های دشمنان نظام و ولایت در کشور پرداخت.

وی که در مجتمع خاتم الانبیاء تبریز سخن می گفت؛ با اشاره به مراحل حفظ دین و رسالت مسلمین در این زمینه پرداخت و گفت: بیان اینکه حفظ دین از واجبات است و مرحله نخست حفظ دین حفاظت از اعتقادات قلبی توسط فرد مؤمن است.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به اهداف شیطان در مقابله با دین الهی تصریح کرد: شیطان بنا به ماهیت خود نابودی این اعتقادات را با هدف نابودی دین دنبال می کند.

مسؤول شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه شیطان بزرگ غرب دنباله رو اهداف شیطانی است، گفت: دشمن به تبعیت از شیطان اعتقادات قلبی مردم را نشانه رفته است.

وی با اشاره به تاریخچه ورود سکولار به ایران اسلامی تاکید کرد: سکولار در تاریخ ایران اسلامی همزمان با مبارزات مشروطیت وارد شد و تاثیرات نامطلوب خود را مبارزات اسلامی به جا گذاشت.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه امروز خط سکولار در جامعه اسلامی ایران در قالب بی احترامی و مقدسات ظهور یافته است، تصریح کرد: البته این خط سکولار در جامعه اسلامی ایران از زمان مشروطیت در صدد نابودی اسلام و مرجعیت دینی بوده است.

وی گفت: این جریان انحرافی از نهضت مشروطیت که رهبران آن در مرحله نخست مراجع بودند، آغاز شد و گروه های سکولار با ترفندهای خود مراجع و رهبری روحانیت را حذف کردند.

حجت الاسلام نقدی شهادت شیخ فضل الله نوری را از جمله دسایس سکولارها در ایران اسلامی برشمرد و تاکید کرد: تقی زاده به عنوان یکی از عوامل سکولار در ایران پیشگام این حرکت بود که درنهایت نیز حکم ارتداد وی ازسوی جمعی از مراجع صادر شد./935/پ202/ص

 

ارسال نظرات