۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۷۳۹۵۴۸
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در گفت‌وگو با رسا:

عرصه خبرنگاری از مصادیق جهاد تبیین است

عرصه خبرنگاری از مصادیق جهاد تبیین است
حجت الاسلام والمسلمین ساجدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب عینی و فوری می دانند، گفت: امروز جهادگران ما کسانی هستند که در عرصه خبر فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ضمن گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: امروز را تبریک می‌گویم به همه کسانی که این امر خطیر خبرنگاری را عهده‌دار هستند.

وی عرصه خبرنگاری را از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جهاد تبیین واجب عینی و فوری است پس نباید در این عرصه کوتاهی نمود و امروز جهادگران ما خواهران و برادرانی هستند که در عرصه خبر در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی به رعایت اخلاق خبرنگاری و حفظ امانت در عرصه رسانه تاکید کرد و گفت: خبرنگار باید تقوای الهی را رعایت نماید و آنچه که یقینی نیست را رسانه ای نکند و هدف افزایش آمار خبر ها نباشد چرا که این یک دستور قرآنی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس به استفاده دشمنان از ابزار تبلیغی برای ایجاد جنگ روانی و رسانه ای اشاره و ابراز کرد: دشمنان به خوبی از این ابزار تبلیغ استفاده کردند به طور مثال داعش به وسیله همین ابزار تبلیغی توانسته بود رعب وحشت در دل مردم ایجاد کند در حالی که در عرصه میدان قدرتی نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی اغتشاشات پاییز سال گذشته و جنگ ترکیبی دشمن را یادآور شد و گفت: چنان فضاسازی رسانه‌ های معاند قوی بود که برای جوانان ما یک ایران مجازی ترسیم کرده بودند و شهرهای کشور را سقوط کرده جلوه می دادند در حالی که در واقعیت اوضاع به شکل دیگری بود.

ارسال نظرات