۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۵۸۱

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت روز خبرنگار
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم طی پیامی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم طی پیامی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام حسن هنرمند به این شرح است:

سلام و درود خدا بر تمامی خون‏نگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادند و با جوهر خون حقانیت را فریاد زدند و در این راه پر افتخار به لقاء الله پیوستند و درود خداوند بر ادامه دهندگان راه شهدا

درود خداوند بر تمام وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند، قلمی که از اندیشه زلال و متعهد به حق و حقیقت می نگارد، در دنیای تک صدایی که قلم ها در خدمت زر و زور و تزویر قرار گرفته اند و در برابر حقوق انسانها ساکت اند.

اکنون ضمن گرامی داشت سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی»، از شما خبرنگاران جهادگر که با سلاح قلم در برابر سلطه غرب ایستاده اید و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و حافظ دستاوردهای شهدا هستید، صمیمانه قدر دانی می کنم.

ارسال نظرات