۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۳۹۶۲۹

نشست نقد و بررسی برنامه های محرم «مهلا» تا «معلی» برگزار شد

نشست نقد و بررسی برنامه های محرم «مهلا» تا «معلی» برگزار شد
نشست نقد و بررسی برنامه‌های تلویزیونی ویژه ایام محرم با عنوان از «مهلا» تا «معلی» با حضور کارشناسان دینی و رسانه‌ای در خبرگزاری رسا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست نقد و بررسی برنامه‌های تلویزیونی ویژه ایام محرم با عنوان از «مهلا» تا «معلی» با حضور کارشناسان دینی و رسانه‌ای در خبرگزاری رسا برگزار شد.

این نشست امروز چهارشنبه، 18 مرداد از ساعت 16 الی 19 در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا با حضور کارشناسان دینی و رسانه ای برگزار شد.

از «مهلا» تا «معلی»

برنامه «حسینیه معلی» در دهه اول ماه محرم امسال به روی آنتن رفت و به عنوان پربیننده ترین برنامه این ایام، هیئت‌ها و آیین اصیل عزاداری مجالس اهل‌بیت(ع) را به مخاطبین نشان داد، خلاقیت و تسلط بر قواعد تکنیکی برنامه‌سازی در این برنامه دست به دست هم داد تا با نوآوری فرمی جدید را میان برنامه‌های مناسبتی رسانه ملی پدید آورد و استقبال خوبی از آن شود.

برنامه «مهلا» نیز یکی از ویژه برنامه های محرم امسال با اجرای محمد حسین پویانفر بود که وارد چهارمین فصل پخش شد، این برنامه که در 3 فصل گذشته، توانست جایگاه خوبی در بین مخاطبان خود پیدا کند در هر قسمت یک مهمان از میان چهره های شناخته شده و محبوب جامعه انتخاب می کرد و در مورد ایام محرم، امام حسین (ع) و عشق و ارادتی که به ایشان دارند صحبت می کردند.

ارسال نظرات