۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۷۴۰۳۲۴
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

انتخابات روح زنده انقلاب است

انتخابات روح زنده انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی انتخابات را روح زنده انقلاب و معیار بالندگی مردم دانست و تاکید کرد که ملت ایران با همه وجود پای انقلاب هستند و انتخابات اسفندماه نیز برگ زرین دیگری بر کارنامه آنان خواهد افزود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امسال پرداخت و گفت: دو انتخابات پیش رو بزرگ ترین رفراندوم نظام اسلامی است؛ مردم غیور ایران با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کنند و هرگز ناامید نخواهند شد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخاب، افزود: دشمنان به زودی جامه یاس برتن خود خواهند پوشید و قطعا راه عزتمندانه ملت بزرگ ایران ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو تأکید و ابراز کرد: حضور فعال داوطلبان خود مشت نمونه خروار است که به همین تناسب انتخابات مثل گذشته پر شور خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم دغدغه حفظ نظام را با تمام وجود در خود احساس می کنند، گفت: کم کاری بعضی از شخصیت های حقوقی مانع حضور مردم نخواهد بود، انتخابات روح زنده انقلاب است و معیار بالندگی مردم خوب ایران است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب بیانات رهبر معظم انقلاب را بزرگ ترین راهنما برای انتخاب اصلح و شور حضور دانست و تصریح کرد: ملت ایران به برکت کلام امامین انقلاب به بلوغ سیاسی رسیده است و دشمنان داخلی و خارجی نمی توانند مایه دلسردی مردم بشوند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و افزود: همه آحاد ملت شریف موظف هستند برای استمرار حاکمیت قرآن و دین یکدیگر را تشویق و به حکم آیه «فاستبقوا الخیرات» این همایش ملی را رونق بیشتر بیفزایند.

ارسال نظرات