۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۴۰۴۵
امام جمعه گرگان:

گروه ها و جناح های سیاسی در کشور به آمریکا باج نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: با اشاره به سرمایه گذاری آمریکا علیه ایران، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری آمریکا باید بداند که همه آحاد ملت ایران، گروه ها و جناح های سیاسی در کشور، به آنان باج نمی دهند.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: کنگره آمریکا از بودجه 550 میلیون دلاری وزارت دفاع این کشور، 55 میلیون دلار را علیه ایران اسلامی درنظر گرفته، اما باید بدانند که مردم ایران توجه ای به این مسایل ندارند.
 
به گفته وی، افراد، گروه ها و جناح های مختلف سیاسی و غیر سیاسی کشور که در این مملکت دنباله رو افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) هستند و قانون اساسی را قبول دارند، هیچ باجی به آمریکا علیه ایران نخواهند داد.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: آمریکا و هم پیمانانش بدانند که دیگر قضایای 28 مرداد و امثال آن در این مملکت تکرار نخواهد شد.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهور و هیاتی از سوی دولت به استان گلستان در روز پنج شنبه پیرامون مسایل کشاورزی استان، گفت: این هیات بلند پایه بیشتر در خصوص پنبه و سایر مسایل کشاورزی استان به بحث و گفت و گو پرداختند تا بتوانند مشکلات مربوط به بخش کشاورزی به خصوص پنبه را حل نمایند. نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: پنبه یک محصول استراتژیک است و بحث آن با سایر محصولات کشاورزی اعم از برنج و دیگر محصولات جدا است.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) یادآورشد: ورود امام به کشور در واقع همانند خورشیدی بود که از مغرب طلوع کرد و این یکی از نشانه های ظهور حضرت مهدی (ع) است، اما باید بدانیم که با ظهور آن حضرت نظام هستی به هم نمی ریزد، بلکه مساله اصلی طلوع خورشید معنویت، نبوت و احکام الهی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که مبنای فکری امام این بود که سیاست از دین جدا نیست، افزود: دینی که سیاست در آن به معنای واقعی نباشد، دین نیست و اگر سیاستی که در آن دین نباشد، سیاست نیست.

وی گفت: پاسداری از ارزش هایی که در قانون اساسی آمده و برقراری عدالت اجتماعی یکی از مبانی فکری و سیاسی امام بود و بیان مساله و بحث ولایت فقیه که در قانون اساسی آمده از سوی امام، یکی از ارزش های باقی مانده ایشان است./950/د102/ص
ارسال نظرات