۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۴۰۴۶۳
حجت الاسلام الحیدری مطرح کرد؛

مسجد و هیئت بدون جهاد تبیین، خطری بزرگ برای جامعه اسلامی

مسجد و هیئت بدون جهاد تبیین، خطری بزرگ برای جامعه اسلامی
دبیرکل جنبش عهدالله عراق گفت: تبیین جایگاه ولایت فقیه یکی از مصادیق جهاد تبیین به شمار می رود، چرا که دشمن به دنبال تضعیف ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش عهدالله عراق روز گذشته در اجلاسیه روز جهانی مسجد در شیراز، مسجد سکولار را تهدید بزرگی برای جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز مسجدی که در آن ولایت فقیه تبیین نشود، از ولایت دفاع نکند، از نائب امام زمان دفاع نکند این مسجد ضرار و سکولار است.

وی افزود: امروز ما در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و این مساجد هستند که باید سنگر دفاع از مقاومت اسلامی باشند و اگر مسجد و هیئتی سکولار باشد در جبهه باطل قرار دارد.

حجت الاسلام الحیدری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را حکم ولایی دانست و گفت: مقام عظمای ولایت جهاد تبیین را یک تکلیف فوری عنوان کردند و اگر از زمان آن بگذرد دیگر قضا ندارد و ممکن است به استحاله فرهنگی دچار بشویم و اگر مسجد و هیئتی بدون جهاد تبیین باشد، سکولار است.

وی وظیفه اصلی مسجد را جهاد تبیین دانست و گفت: تبیین ولایت فقیه یکی از مصادیق جهاد تبیین است و باید در رسانه ها این مسئله به خوبی پرداخته شود چرا که دشمن به دنبال تضعیف ولایت فقیه است.

این رهبر مقاومت اسلامی هدف اول دشمنان را تضعیف جایگاه ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز دفاع از جمهوری اسلامی و شخص ولی فقیه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از اوجب واجبات است چرا که ام القرای جهان اسلام همین نظام مقدس جمهوری است.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق به توطئه های سفارت آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: سفارت آمریکا با تمام نیروهایش شبانه روزی در عراق کار می کنند تا چهره ولی فقیه را در افکار مردم عراق تخریب و بین صفوف مسلمانان تفرقه ایجاد کند چراکه پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ جهان را تغییر داد.

ارسال نظرات