۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۴۰۵۱
امام جمعه مسجد سلیمان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه‌‌ اسلامی و ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان در خطبه‌های نماز جمعه حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن را وظیفه ای ملی و اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين اميني
امام جمعه و مدير حوزه علميه مسجد سليمان


حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: بخشی از مسؤولیت بزرگداشت دهه فجر بر عهده مردم و بخش دیگر آن بر عهده دولت و نظام است.

وی حضور پرشور مردم در صحنه را وظیفه ملی آنان عنوان کرد و افزود: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن التزام عملی، قلبی و دینی‌شان را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده و بدین ترتیب در مسیر تثبیت نظام گام برداشته و سبب خوشحالی دوستداران نظام و یأس بیش از پیش دشمنان را فراهم خواهند کرد.

امام جمعه مسجد سلیمان دهه فجر را فرصتی مناسب برای دولت جهت ارائه میزان عملکرد سه قوه و دیگر مجموعه های دولتی بیان کرد و گفت: باید بخش عظیمی از پیشرفت ها در دهه فجر به آگاهی مردم رسیده، دستاوردهای نو و امیدبخش را به آنها معرفی کرده تا ‌‌شاهد غرور ملی و حضور پرشور مردم در صحنه باشیم.

حجت‌‌الاسلام امینی با استناد به راهپیمایی 9 دی ماه امسال در پاسخ به حرمت شکنان روز عاشورا اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار عالی و کم نظیر خواهد بود؛ چون حماسه ملت سربلند ایران در دفاع از آرمان‌ها، امام و انقلاب در روز نهم دی ماه نشان از شور و بصیرت بالای مردم این مرز و بوم داشت.

وی در ادامه داد با بیان این‌که دشمنان ما ضعیف و ترسو هستند؛ از این رو‌ نباید بگذاریم کمترین امیدی در آنها به وجود آید، خاطرنشان کرد: کمترین اثر این راهپیمایی مأیوس کردن دشمن و ناکامی در اجرای توطئه ها است، بنابر این حضور در راهپیمایی وظیفه‌ای همگانی است و حیث اسلامیت و ایرانیت ایجاب می‌کند که همه با نگاهی ملی و دینی به میدان بیایند./945/ت302/س

ارسال نظرات