۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۴۱۱۸۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

ویزیت رایگان روزانه دو هزار زائر در موکب ایثارگران لرستان

ویزیت رایگان روزانه دو هزار زائر در موکب ایثارگران لرستان
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به خدمت‌‌رسانی درمانی روزانه موکب سلامت بنیاد شهید به زائران اربعین گفت: این موکب در ابتدای جاده نجف به کربلابه مدت ۱۰ روز برپا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، در محل برپایی موکب بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، گفت: موکب شهدا و ایثارگران لرستان به شکل تخصصی در حوزه سلامت به زوار اربعین حسینی، خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه موکب ایثارگران لرستان در ابتدای جاده نجف به کربلا بعد از پل ثوره العشرین مطعم الواحه مستقر است، تصریح کرد: نگاه و هدف ما در برپایی این موکب، نگاه تمدن ساز است و به تمام زوار اربعین ازجمله زوار کشورهای عراق، پاکستان‌، افغانستان، هندوستان، لبنان و یمن و ... خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه موکب درمانی بنیاد شهید لرستان با مدیریت معاونت درمان این سازمان از ساعت ۱۸ تا ۸ صبح خدمات درمانی از جمله ویزیت، تجویز دارو، تزریق واکسن و سرم را به شکل رایگان ارائه می‌دهد، افزود: روزانه بیش از ۲ هزار نفر از خدمات درمانی موکب شهدا و ایثارگران بنیاد شهید لرستان بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ارائه خدمات اسکان و غذا به روزانه ۲۰۰۰ زائر را از دیگر خدمات موکب شهدا و ایثارگران لرستان دانست و افزود تیم درمانی این موکب متشکل از ۱۲ نفر به مدت ۱۰ روز به زوار اربعین حسینی ارائه خدمت می‌کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات