۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۴۱۵۵۳
دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان:

برگزاری دوره های آموزشی لازمه نقش آفرینی در حوزه امربه معروف است

برگزاری دوره های آموزشی لازمه نقش آفرینی در حوزه امربه معروف است
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویزه آمران به معروف و ناهیان از منکر ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا ظهر امروز در پنجمین کارگاه آموزشی امر به معروف (تذکر لسانی) ویژه برادران بسیجی به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: این دوره ها امری مهم برای احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: آمرین به معروف و ناهیان از منکر با بهره مندی از این دوره ها و به کارگیری شیوه های صحیح می توانند در حوزه امربه معروف و نهی از منکر نقش آفرین شوند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش این واجب الهی با روش‌های کارآمد و به روز برای آمران به معروف و ناهیان از منکر جزء اهداف اصلی این کارگاه های آموزشی است که با حضور مدرسان حوزه و دانشگاه طبق برنامه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه سالم سازی محیط از طریق امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و عبادت الهی است، عنوان کرد: در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی گفت: یکی از کاربردی ترین حوزه های امر به معروف و نهی از منکر حوزه مردم نسبت به مردم با رعایت مراحل و شیوه های آن است و این مهم کار ساده‌ای نیست بلکه کار تخصصی و پیچیده‌ای است که نیاز به آموزش دارد.

حجت الاسلام مهدوی نیا یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر براساس رسالت الهی و قانونی خود وظیفه آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر را دارد که این مهم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرم آباد در قالب دوشنبه های آموزشی برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات