۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۴۱۷۱
استاندار قم:

ایجاد دانشکده خبر در قم ضروری است

خبرگزاری رسا ـ استادار قم در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در قم ایجاد دانشکده خبر در این استان را ضروری خواند.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در قم در سخنانی اظهار داشت: ایرنا می‌تواند آیینه تمام نمای فعالیت‌ها و اقدامات دولت خدمتگزار بوده و در هجوم رسانه‌ای بر علیه دولت سپر مستحکمی ایجاد نماید.

وی بر افزایش کمی و ارتقای کیفی سطح اخبار و گزارش‌ها در استان قم تأکید و تصریح کرد: ظرفیت استان قم در تولید اخبار کیفی بیش از وضع کنونی بوده و استفاده از امکانات موجود در دستیابی به سطوح بالاتر بسیار مهم و مؤثر است.

استاندار قم ایجاد دانشکده خبر در این استان را ضروری دانست و گفت: امروز تحرک گسترده‌ای در تمامی عرصه‌ها در کشور به ویژه در استان قم شکل گرفته که این مهم نیازمند پوشش خبری مناسب از سوی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های محلی است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در پایان بر سرعت، دقت و صحت اخبار درج شده در رسانه‌های خبری استان قم تأکید کرد.

همچنین استاندار قم در پیامی انتصاب علی اکبر جوانفکر را بعنوان مدیر عامل جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) تبریک گفت.

در این پیام با تاکید بر نقش خبرگزاری ایرنا در انعکاس خدمات دولت آورده است:انتظار می رود این رسانه وزین و اثر گذار با انعکاس خدمات ارزشمند دولت خدمتگزار ،آگاه سازی افکار عمومی و ارتقای اعتماد بین خود و مردم ،موجبات یاس دشمنان دروغ پرداز را فراهم نماید.

استاندار قم با اشاره به تجارب و سوابق فعالیتی آقای جوانفکر در عرصه های اطلاع رسانی، ابراز امیدواری کرده است که با حضور وی در مسند این رسانه، شاهد رشد،پیشرفت و تحول اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در شرایط حساس کنونی باشیم. /917/د102/ص
ارسال نظرات