۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۴۲۰۶۱

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه برگزار شد

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه برگزار شد
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور حضرت آیت الله سبحانی، اعضای شورای عالی، مدیر و معاونان حوزه های علمیه، اساتید، طلاب و فضلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همراه با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه با حضور حضرت آیت الله سبحانی، اعضای شورای عالی حوزه، مدیر و معاونان حوزه های علمیه، اساتید، طلاب و فضلا در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد.

حضرت آیت الله سبحانی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و همچنین سخنرانی مدیر حوزه های علمیه و معاون آموزش حوزه نیز از سایر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است، همه مدیران مدارس، مراکز و اساتید در تمامی مقاطع و سطوح، اعم از سطح یک، عالی و درس های خارج، تمهیدات و مقدّمات لازم جهت شروع سال تحصیلی با نشاط را فراهم کرده اند تا از همان ابتدا، درس ها به صورت جدّی و فعّال شروع شود.

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه امری متداول است که هر ساله از سوی مدارس علمیه سراسر کشور برگزار می شود و طلاب و دانش پژوهان حوزوی با شرکت در این مراسم، توصیه های بزرگان را ره توشه راه خود قرار داده و با اشتیاق به تحصیل در حوزه های علمیه ادامه می دهند.

ارسال نظرات