۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۲۰۸
استانداری قم:

استاندار قم با مراجع تقلید و علما دیدار داشته است

خبرگزاری رسا ـ به دنبال انتشار خبری با عنوان "احتمال حل سوء تفاهمات مراجع تقلید با دولت دهم" که طی آن درباره عدم توفیق دیدار استاندار قم با برخی مراجع مطلبی منتشر شده بود، استانداری قم توضیحاتی در این باره ارسال نمود.
ديدار حجت الاسلام موسي پور با آيت الله سبحاني
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، به دنبال انتشار خبری با عنوان "احتمال حل سوء تفاهمات مراجع تقلید با دولت دهم" که طی آن درباره عدم توفیق دیدار استاندار قم با برخی مراجع مطلبی منتشر شده بود، استانداری قم توضیحاتی در این باره ارسال نمود.

متن کامل این جوابیه بدین شرح است:

مدیر مسئول محترم سایت خبری جهان نیوز

احتراما ،عطف به خبر درج شده در سایت مربوطه با کد 93168 در تاریخ 88/11/10 به اطلاع می رساند حجت الاسلام و المسلمین موسی پور از زمان تصدی مسئولیت در استان ، با حضرات آیات عظام و جمعی از بزرگان حوزه از جمله آقایان نوری همدانی ، جوادی آملی، سبحانی ، مکارم شیرازی ، صافی گلپایگانی ، علوی گرگانی ، مصباح یزدی و اعضای محترم جامعه ی مدرسین دیدار داشتند که اخبار تصاویر این دیدار ها در رسانه های خبری استان منتشر شده و تصاویر این دیدار ها در سایت استانداری قم به آدرس www.ostan-qom.ir قابل رویت و دسترسی است .

علاوه بر ایشان تعداد دیگری از مسئولان استانی و کشوری از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون پارلمانی ریاست جمهوری ، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، رئیس سازمان بهزیستی و ... با مراجع عظام تقلید دیدار داشته اند .

بدیهی است کمترین توقع از وسایل ارتباط جمعی شناسنامه دار این است که برای تعیین صحت و سقم این قبیل اخبار وگزارش ها دقت نظر بیشتری داشته باشند تا بدین ترتیب بدیهی ترین اصول حرفه ای اطلاع رسانی از نظر دور نماند . لذا شایسته است نسبت به حذف خبر فوق و اظهار نظرات مربوطه اقدام و متن تکذیبیه را در سایت درج نمایید./917/د103/ص
ارسال نظرات