۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۴۲۹۳۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

استان لرستان تجلی ایثار و مقاومت است

استان لرستان تجلی ایثار و مقاومت است
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه استان لرستان از دوران دفاع مقدس تاکنون ۶۵۵۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: این استان تجلی ایثار و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با عنوان نوای مهر، در گلزار شهدای خرم آباد میلاد با سعادت پیامبر اعظم و امام صادق(ع) وهفته وحدت را گرامی داشت و گفت: هفته وحدت تجلی همدلی و همبستگی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه وحدت راه مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: وحدت یعنی همه زیر چتر اهل بیت(ع) و زیر چتر شهدا باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای استفاده از زبان هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: موسیقی یکی از زیباترین جلوه های ایثار و شهادت را به عالم نشان می دهد.

حجت الاسلام هاشمی موسیقی را از علوم الهی خواند و بیان کرد: موسیقی در چارچوب توحید خودش را عرضه می کند و ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در ادامه استان لرستان تجلی ایثار و مقاومت خواند و اظهارکرد: این دیار امن ترین نقطه عالم و تجلی شهادت است و خرمی این شهر به لطافت شهدا و آبادی آن نیز به برکت به شهدا و ایثارگران است./9451/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: شهدا ایثار شهادت
ارسال نظرات