۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۴۳۳۹
مرحوم بانو خاموشی:

اگر ولایت آیت الله خامنه ای نبود جامعه ما از هم می پاشید

خبرگزاری رسا ـ بانو مرحوم فاطمه خاموشی استاد برجسته حوزه های علمیه خواهران 26 آذر ماه سال جاری در سخنان مهمی همه را به حمایت از ولایت فقیه و حضرت‌ آیت الله خامنه ای دعوت کرد.
فاطمه خاموشي (طاهايي)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحوم فاطمه طاهایی، مدیر مدرسه علمیه نرجس مشهدمقدس،26 آذرماه سال جاری در سخنانی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان داشت: ما نباید بگذاریم عده ای در جامعه اسلامی و انقلابی مان، به رهبر کبیر انقلاب و مقام شامخ ولایت و رهبری توهین کنند.

وی در ادامه افزود: اگر بعد از امام (ره)، ولایت حضرت آیه الله خامنه ای نبود، افزون بر این که ما امنیت و آبرو نداشتیم، جامعه نیز از هم پاشیده و پراکنده شده بود چرا که دشمنان فکر می کردند با رحلت امام خمینی(ره) ، نظام ما نیز از بین رفته و می توانند برما مسلط شوند.

این بانوی برجسته حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه تنها رکنی که توانست جامعه را حفظ کند، و رهبر انقلاب بود خاطر نشان کرد: اکنون وظیفه ما این است که مردم و جامعه اسلامی را به سمت رهبری سوق داده و به نصرت و یاری ولی فقیه بشتابیم چرا که ولایت فقیه در امتداد ولایت ائمه اطهار(ع) است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ولایت ائمه معصومین (ع) در سایه ولایت پیامبر و ولایت ایشان نیز در سایه ولایت الله است یادآورشد: طبق آیات و روایات لازم است در عصر غیبت نیز ولایت فقیه را پذیرفته و از او تبعیت کنیم .

وی بااشاره به روایت "و اما الحوادث الواقعه فارجعوا الی رواه احادیثنا فانهم حجتی علیکم وانا حجه الله" تاکیدکرد: ماباید ولایت مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده و از ولی فقیه تبعیت نمائیم زیرا اگر ولایت نباشد، انسان هیچ چیز ندارد.

مرحوم طاهایی در پایان ضمن اشاره به برخی ویژگی های ولی فقیه،با بیان توصیه هایی به طلاب گفت: به حمایت خود از ولایت و رهبری ادامه داده و به تهمت ها و دروغ‌های که به رهبری و علما و مراجع تقلید نسبت می دهند،توجه نکنید.

گفتنی است، خانم فاطمه خاموشی (طاهایی)، مؤسس و مدیر مدرسه علمیه نرجس مشهد و از باسابقه‌ترین مدیران حوزه‌های علمیه خواهران کشور، صبح امروز براثر عارضه قلبی در بیمارستانی در مشهد دارفانی را وداع گفت. /915/د102/ص

ارسال نظرات