۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۴۳۶۰
معاون پشتیبانی و منابع انسانی دفتر تبلیغات:

در دفاع از نظام اسلامی لحظه‌ای نباید تردید کنیم

خبرگزاری رسا ـ معاون پشتیبانی و منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نباید به هیچ وجه در راه دفاع از نظام اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه دهیم.
در دفاع از نظام اسلامی لحظه‌ای نباید تردید کنیم
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام سلیمانی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست فصلی اداره کل منابع انسانی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و همچنین تسلیت فرارسیدن ایام اربعین، گفت: وقتی به امام خمینی(ره) و رفتار کردار و آداب ایشان می‌نگریم مشاهده می‌کنیم که خداباوری در وجود ایشان موج می زد.


وی در ادامه افزود: غیر از امام راحل یاران امام نیز خدا باور بودند و خداوند را دوست داشتند و در برابر دوستان خدا خاشع و در برابر کفار مقتدر بودند.

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه پیشرفت انقلاب با یاد و نام خدا محقق شده است، تاکید کرد: ایام‌الله دهه فجر زمانی پاسداشت نعمت‌هایی است که خداوند به ما عطا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما به خدا توسل داشته باشیم پیروزی قطعی است و هرچه از او دور شویم به شکست نزدیک شده‌ایم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره ضرورت پشتیبانی همه جانبه از نظام و حکومت اسلامی تصریح کرد: نباید به هیچ وجه در راه دفاع از نظام اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های بسیاری قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است،‌ بیان داشت: برای این نظام و ثبات آن خون‌های زیادی ریخته شده است و ما امروز وظیفه بسیار سنگینی بر دوش داریم که باید با تلاش همه جانبه بتوانیم به این وظیفه سنگین به خوبی عمل کنیم./919/د102/ص
ارسال نظرات