۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۴۴۰۹۳
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

آمریکایی ها مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی غزه هستند

آمریکایی ها مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی غزه هستند
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی گفت: تمام جهانیان به خوبی می دانند که سردمداران آمریکا مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی غزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملااحمد شیخی امروز در اجتماع اعتراضی مردم ثلاث باباجانی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در سخنانی اظهار داشت: جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه نشانگر توحش دشمن غاصب و کودک کش با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: حمله به بیمارستان و کشتن بیماران، مجروحان، زنان و کودکان در هیچ دین و آئینی مورد قبول نیست حتی مکاتب الحادی که ساخته دست خود این استکبار هستند هیچ گاه دست به چنین جنایت و نسل کشی نمی زنند و از آن تنفر دارند.

ماموستا شیخی تصریح کرد: بی گمان تمام جهانیان به خوبی می دانند که سردمداران آمریکا مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی غزه هستند.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: آمریکا ضد حقوق بشر است و همواره در طول سالیان متمادی تسلیحات کشتار جمعی در اختیار رژیم های مستکبر قرار داده است و در این هفتاد سال سرزمین فلسطین مورد غصب واقع شده است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: جنایت بیمارستان المعمدانی یک نسل کشی که در کنار سکوت محض مدعیان دروغین حقوق بشر است که توسط رژیم سفاک اسرائیل روی می دهد.

ماموستا شیخی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به وسیله مزدور خویش یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم و بی دفاع فلسطین از هیچ جنایت و نسل کشی دریغ نمی کند./1400/

ارسال نظرات