۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۴۴۶۹۰
مدیر حوزه علمیه فارس:

هژمونی استکبار در دنیا رو به اضمحلال و فروپاشی است

هژمونی استکبار در دنیا رو به اضمحلال و فروپاشی است
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حریّت و تکیه بر ایمان دست رد بر همه مستکبران عالم بویژه آمریکای جنایتکار زده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس گفت: فلسطین مهمترین مسئله اسلام است و امروز فلسطین در یک موقعیت تاریخی قرار دارد چراکه شرایط فعلی از سال‌های بعد از اشغال توسط رژیم غاصب صهیونیستی بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: مردم مظلوم فلسطین با وجود اینکه تجهیزاتی ندارند اما در مقابل جنایات اسرائیل مقاومت و پایداری کرده و از خاک اجدادی خود دفاع می کنند.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهارنمود: عملیات طوفان الاقصی با ماهیت تمامی حرکت‌های قبلی فلسطین متفاوت است و در طرف مقابل نیز اسرائیل و حامیان جنایت کار او نیز رو به اضمحلال و نابودی هستند و هژمونی استکبار در دنیا در حال فروپاشی است.

وی یادآور شد: امروز فضای جدیدی در عرصه بین‌الملل ایجاد شده است و آمریکا امروز دیگر موقعیت استکباری قبل را ندارد و با ظهور قدرت‌های جدید در دنیا آمریکا عقب رانده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حریّت و تکیه بر ایمان دست رد بر همه مستکبران عالم به خصوص آمریکای جنایتکار زده است و به وعده الهی فلسطین پیروز خواهد شد و اسرائیل غاصب نابودی می شود.

ارسال نظرات