۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۴۴۷۶۱

گزارشی از نشست کارگروه مدیران گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ

گزارشی از نشست کارگروه مدیران گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ
کارگروه مدیران گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ با موضوع «سیاست ها و راهبردهای تبلیغ محازی نسبت به آینده جنگ فلسطین و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل» برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کارگروه مدیران گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ با موضوع سیاست ها و راهبردهای تبلیغ محازی نسبت به آینده جنگ فلسطین و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در سالن آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور ۱۸ مدیر گروه تخصصی فضای مجازی و رسانه برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در این جلسه هم اندیشی که تمامی مدیران نکات خودشان را بیان کردند، مقرر گردید نسبت به برگزاری کمپین و پویش ها و .... توجه ویژه ای شود، همچنین در پایان جلسه قرار شد هفته آینده یکشنبه ۱۴ آبان ماه هم جلسه برگزار گردد و طرح ها و ایده های مدیران گروه های تبلیغ تخصصی فضای مجازی و رسانه تکمیل و برای اجرا در میدان آماده گردد.

حجت الاسلام کلاته مسئول اداره گروه های تبلیغی در این زمینه افزود: یکی از ظرفیت های فوق العاده ای که در معاونت تبلیغ وجود دارد بالغ بر ۸۰۰ گروه تبلیغی می باشد که برخی گروه های کشوری و برخی استانی و برخی تخصصی می باشند و در عرصه های مختلف تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها: تبلیغ کارگروه
ارسال نظرات