۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۴۴۸۳۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر:

«طوفان الاقصی» صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت مردم فلسطین باز کرد

«طوفان الاقصی» صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت مردم فلسطین باز کرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جعفری گفت: عملیات مبارزان فلسطینی بنام طوفان الاقصی صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم صهیونیست‌ها باز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس جعفری در گفت‌‎وگو با اصحاب رسانه با محکوم کردن جنایات و نسل کشی ملت فلسطین به دست صهیونیست‌ها، اظهار داشت: عملیات جریان مقاومت، یک نقطه عطف در روند استمرار مقاومت مسلحانه ملت فلسطین علیه صهیونیست‌هاست و همچنین نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مسلحانه قابل شکست است.

وی با بیان اینکه بیش از هفت دهه اسرائیل به ملت مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، گفت: فلسطینیان با این عملیات نشان دادند که نه تنها تحت تأثیر این ظلم تضعیف نشدند، بلکه روز به روز قدرت بیشتری پیدا کردند.

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت: ساکنان غزه به دلیل محاصره شدید از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، در بدترین شرایط انسانی و اقتصادی به سر می‌برند اما این عملیات جواب محکمی به این محاصره‌های شدید داد. 

وی خاطر نشان کرد: عملیات مبارزان فلسطینی بنام طوفان الاقصی صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم صهیونیست‌ها باز کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر تصریح کرد: امروز جهانیان شاهد نسل‌کشی و کشتار عجیب و غریب رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بوده و این رژیم نزدیک به هشت هزار نفر غیرنظامی و کودک را با قساوت به شهادت رسانده است.

وی اظهار کرد: جامعه جهانی امروز نسبت به گذشته از رژیم غاصب صهیونیستی بسیار متنفر شده است و اقتدار اطلاعاتی این رژیم جعلی و کودک کش در جریان طوفان الاقصی به صورت کامل فرو ریخته شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه شاخصه اسراییل در تمام سال‌های غصب در سرزمین فلسطین قدرت نظامی و اطلاعاتی و عملیاتی‌اش بود که با عملیات «طوفان الاقصی» شکسته شد، گفت: عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی موجودیت اسراییل را برای همیشه شکست./1400/

ارسال نظرات