۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۰۱۱
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

آمریکا مسئول اصلی نسل‌کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی است

آمریکا مسئول اصلی نسل‌کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی است
کرمانشاه ـ سرهنگ یاری گفت: آمریکای جنایت‌کار مسئول و عامل اصلی نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ شهرام یاری پنجشنبه شب در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان سنقر ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، عنوان داشت:  در روز‌های پر از‌ امیدی قرار داریم که زمینه ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجمات دشمنان انسانیت قرار گرفتند.

سرهنگ یاری بیان کرد: معما اینجاست راهکاری برای پیروزی دشمنان در فلسطین وجود ندارد جز بمباران، که کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند. 

وی تأکید کرد: رژیم جعلی غاصب و کودکش صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا به همراهی مستکبران عالم با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه آخرین اقدامات وحشیانه‌اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت: بدون شک آینده و پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است، انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی سرلوحه قرار داده است و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را برافراشته نگه داشته است و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی و اصل مهم است.

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری تصریح کرد: مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست بلکه یک خط مش است لذا با تأکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و دفاع مردمی و همه جانبه از آرمان فلسطین و فریاد برسر مستکبران عالم ضمن گرامیداشت این روز مهم از عموم مردم ولایتمدار شهیدپرور و متدین انقلابی شهرستان سنقروکلیایی برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل می‌آوریم و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در پایان خاطرنشان کرد: ما آمریکای جنایت‌کار را مسئول و عامل اصلی  نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیست‌ها می‌دانیم. مردم سلحشور و ظلم‌ستیز ایران، سیزدهم آبان در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت./1400/

ارسال نظرات