۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۵۰۲۴
در حرم سید علاء الدین حسین شیراز برگزار شد؛

تجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه + تصاویر

تجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه + تصاویر
مراسم تجلیل جمعی از جوانان و نوجوانان خانواده های معظم شهدای حزب الله لبنان و سوریه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین الحسین (ع) شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، مراسم تجلیل جمعی از جوانان و نوجوانان خانواده های معظم شهدای حزب الله لبنان و سوریه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین الحسین (ع) شیراز با حضور حجت الاسلام سید محی الدین طاهری و حجت الاسلام احمد فولادی معاون بین الملل حوزه علمیه فارس برگزار شد.

تولیت حرم مطهر سید علاء الدین حسین(ع) شیراز گفت: بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای همه مسلمانان واجب است و امروز باید همه امت اسلام در مقابل رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل متحد شوند.

لازم به ذکر است این نوجوانان در مدرسه علی ابن موسی رضا (ع) قم مشغول به حفظ قرآن بوده و پس از طی دوره حفظ ، جذب حوزه علمیه خواهند شد.

تجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه+تصاویرتجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه+تصاویرتجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه+تصاویرتجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه+تصاویرتجلیل از جوانان خانواده شهدای حزب الله لبنان و سوریه+تصاویر

ارسال نظرات