۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۴۶۶۵۸

اعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویر

اعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویر
مراسم اعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، مراسم اعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی نسب، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس در جلسه توجیهی که قبل از مراسم اعزام برگزار شد، ضمن خیر مقدم به طلاب گرامی اظهار کرد: نگاه ما در این سفر نگاه توانمند سازی طلاب و مبلغان است و موضوعاتی همچون ارتباط گیری، اعتقاد سازی، اعتماد سازی و تبدیل این موضوعات به رفتار سازی از جمله مواردی است که در این سفر جهت توانمند سازی طلاب به آن پرداخته می شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار جاهد با اشاره به اهمیت سفر راهیان نور گفت: در سفر راهیان نور صرف دیدن خاک نیست بلکه پاسداشت شهدا و مسیری است که ره توشه آن معنویت و انس با شهدا می باشد.

وی ادامه داد: طلاب با کسب معنویت در این سفر میتوانند در امر تبلیغ موثر  و انقلابی تر عمل کرده و به اهداف رسالت دینی و انقلابی خود دست یابند.

اعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویراعزام جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران فارس به اردوی راهیان نور + تصاویر

ارسال نظرات