۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۴۶۹۸

فراخوان مقالات همایش طرح ملی انضباط اجتماعی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ،‌ نخستین همایش علمی تخصصی طرح انضباط اجتماعی را در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری برگزار می کند.
نظم اجتماعي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ،‌ نخستین همایش علمی تخصصی طرح انضباط اجتماعی را در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری برگزار می کند.

بر اساس این گزارش،‌ تبیین مبانی نظری طرح انضباط اجتماعی،‌ دستیابی به مدل نظری و عملی انضباط اجتماعی،‌ شناسایی راهبردهای اساسی توسعه و نهادینه‌سازی نظم اجتماعی و شناسایی روش‌ها، راهکارها و شیوه‌های اجرای اثربخش‌تر طرح انضباط اجتماعی، بخشی از اهداف برگزاری این همایش است.

همچنین،‌ زمینه‌سازی برای افزایش همکاری و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در اجرای طرح انضباط اجتماعی، تولید و نشر دانش در قلمرو نظم و انضباط اجتماعی، آگاهی از دامنه اثرات طرح در بسط و گسترش نظم اجتماعی و تبیین نقش رسانه‌ها، نخبگان و افکار عمومی در مورد ضرورت اجرای طرح انضباط اجتماعی، بخشی دیگر از اهداف برگزاری این همایش است.

یادآوری می شود، نظم و انضباط اجتماعی از منظر دین و آموزه‌های دینی، پلیس و انضباط اجتماعی، ابعاد جامعه‌شناختی و نظم و انضباط اجتماعی، ابعاد روان‌شناختی نظم و انضباط اجتماعی و ابعاد فرهنگی نظم و انضباط اجتماعی بخشی از محورها و موضوعات کلی این همایش است.

همچنین، رسانه‌ها و نظم اجتماعی، رهبردهای گسترش نظم اجتماعی، آثار طرح انضباط اجتماعی، ابعاد حقوقی انضباط اجتماعی، زندگی شهری و انضباط اجتماعی و تکنولوژی و انضباط اجتماعی بخشی دیگراز محورها و موضوعات کلی همایش طرح ملی انضباط اجتماعی است.

مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات تا پانزدهم اسفندماه سال جاری است و مقالات باید دستاورد علمی پژوهشی نگارنده بوده و با رویکرد علمی کاربردی تدوین شود.

علاقه مندان به کسب آگاهی بیشتر می توانند با شماره 21861676، 21861409 پیش شماره 021 تماس بگیرند یا با پست الکترونیکی: Tehran.police@yahoo.com مکاتبه کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات