۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۴۷۰۷۸

دیدار مدیرعامل رسا با مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ

دیدار مدیرعامل رسا با مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ
حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از دبیران و مسئولان این خبرگزاری حوزوی با حجت الاسلام محمود مقدمی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل و جمعی از دبیران و مسئولان خبرگزاری رسا با حجت الاسلام محمود مقدمی مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که در مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه برگزار شد، حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه و تولیدات ارزشمندی که در این مرکز تولید و درحال تکمیل است، برکات این تولیدات را برای مبلغان و عرصه تبلیغ دانست که در راستای نیازهای مبلغان دینی، پژوهش های مختلفی شکل گرفته و آثار متعددی تولید می شود.

وی افزود: در آثار تولید شده این مرکز، مسائلی که مبلغان با آن روبه رو هستند به صورت نظام مند تهیه و تولید شده و براساس تحولاتی که مبلغان در آینده با آن مسائل روبه رو خواهند شد، فعالیت های تولید محتوای این مرکز به خوبی درحال انجام است.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ

مدیرعامل خبرگزاری رسا تولیدات مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه را خوب، کامل و جامع دانست و با اشاره به لزوم حمایت های رسانه ای از این فعالیت ها اظهار داشت: خبرگزاری رسا می تواند در انعکاس زحمات و محصولات تولید شده در مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ برای مخاطبان نقش آفرینی کند.

همچنین حجت الاسلام مقدمی با اشاره به رسالت مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه اظهار داشت: وظیفه ما در این مرکز تهیه محتوا و روش برای مبلغان در عرصه تبلیغ است که برای این منظور کتاب ها و نشریه های متنوع و مختلفی تولید و درحال انتشار است.

وی افزود: تعداد 6 نشریه در این زمینه تولید می شود که از جمله آنان می توان به مجله مبلغان اشاره کرد؛ همچنین مجله سفیر امین که مخاطبان آن دانش آموزان هستند و مجله خانواده مبلغان که برای خانواده های مبلغان تولید و منتشر می شود.

مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: در این مرکز تعداد 55 عنوان کتاب شروع به چاپ کرده ایم که به زودی چاپ آنان کامل و به دست مبلغان خواهد رسید و در این کتاب ها به موضوعات مختلف و روش تبلیغ در مراکز مختلف پرداخته شده که تمامی این کتاب ها جلد دوم نیز خواهند داشت و در آن، آموزش های لازم تبلیغی در موضوعات مختلف و متناسب با اقشار مختلف جامعه ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام مقدمی ابراز کرد: کتاب هایی درباره احکام دانش آموزی در این مرکز تولید شده است که شامل کلاس اول تا دوازدهم می باشد که برخی از این کتاب ها تکمیل شده و بقیه نیز درحال تکمیل می باشند و امیدواریم تا آخر سال تکمیل شوند.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ

ارسال نظرات