۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۴۷۳۹۷
حجت الاسلام شکورزاده تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان

گزارشی از فعالیت بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان
حجت الاسلام شکورزاده گفت: رسانه ها باید ظلم و ستم مستکبران بویژه اسرائیل غاصب و خیانت مزدوران عالم به جامعه بشری را به تصویر کشیده و تحلیل های درست و شفافی ارائه دهند.

حجت الاسلام جواد شکورزاده مسئول بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه مقاومت شهدای محراب تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به اهم فعالیت های جهادگران حوزوی عنوان کرد: اعزام مبلغین به مناطق کم برخوردار جهت آموزش مبانی دینی و کلاس های تقویتی و آموزشی، اعزام طلاب جهادگر جهت بازسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار و خانه های مناطق محروم می باشد.

وی در ادامه فعالیت های سازندگی و جهادی بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی افزود: اعزام جهادگران طلبه برای کمک به روستائیان مناطق محروم جهت کمک به کار های کشاورزی و روستایی، تهیه و توزیع بسته های حمایتی و آموزشی بین نیازمندان است.

مسئول بسیج سازندگی و گروه های جهادی طلاب و روحانیون حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب استان آذربایجان شرقی ادامه داد: تعامل با اداره کل فنی و حرفه‌ای کلانشهر تبریز جهت آموزش رایگان حرفه و شغل طلاب و روحانیون، معرفی برای اعطای وام های خوداشغالی و راه اندازی کارگاه های اشتغال آفرین و بحمدالله ادامه کار های جهادی در زمینه های تبلیغی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی با محوریت فرمایشات رهبر معظم انقلاب ان شاءالله رایزنی هایی با آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس خواهیم داشت تا مدارسی که نیاز به بهسازی و زیبا سازی دارند را کمک حال باشیم.

وی در رابطه با فعالیت های آینده بسیج سازندگی حوزه طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی گفت: رایزنی های با ادارات مربوطه جهت افزایش تعامل برای تسریع در اهداف گروه های جهادی و طلاب جهادگر در زمینه های جهادی مخصوصا، ساخت و تکمیل و بهسازی مساجد و مدارس و خانه نیازمندان در حال انجام است.

حجت الاسلام شکورزاده با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و محور مقاومت تشریح کرد: جهانیان مخصوصا مستکبران عالم این مساله را روشن کردند، که دشمن شکست خوردنی هست و همیشه نمی تواند به زور گویی و ظلم خود ادامه دهد از طرفی شخصیت مستکبران بر همه جهان عیان شد و مردم دنیا فهمیدند که اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار به هیچ یک از قوانین بشری پایبند نیستند.

وی ابراز کرد: جان هزاران انسان مخصوصا کودکان و بیماران برای رسیدن به اهداف شومشان بی ارزش هست و همچنین بی خاصیتی سازمان های بین المللی را آشکار کرد، برای همه جوانان عیان گشت که برخی سلبریتی ها که جان حیوانات و خلافکاران برایشان مهم هست، جان باختن هزاران انسان مظلوم وجدان آنها را بیدار نکرد.

حجت الاسلام شکورزاده بیان کرد: همان گونه که امام راحل فرمودند؛ انقلاب ما باید جهانی شود و این انقلاب با رهنمود های آن زمان امام خمینی(ره) و با هدایت امام خامنه‌ای(حفظ الله) در حال رشد و صدور بیشتر است و این موج بیداری هم عالم گیر خواهد شد و در آینده حامی فلسطین زیاد و زیادتر می شود.

وی در پایان مطالب خود در رابطه با نقش رسانه ها در این برهه زمانی تصریح کرد: رسانه باید ظلم و ستم مستکبران‌ بویژه اسرائیل منفور و خیانت مزدوران عالم به جامعه بشری را به تصویر کشیده و تحلیل های درست و شفافی را ارائه دهند و از سویی به آگاه سازی جوانان و نوجوانان مبنی بر نیفتادن در تله دشمنان علی الخصوص در فضای مجازی بپردازند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات