۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۸۴۸
به مناسبت دهه فجر؛

نشست فرهنگی سیاسی در حوزه علمیه خواهران شاهرود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، نشست فرهنگی سیاسی با حضور طلاب و استادان بسیجی مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.
طلاب مدرسه علميه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، نشست فرهنگی سیاسی با حضور طلاب و استادان بسیجی مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان و مشاور استاندار سمنان در امور روحانیت و ائمه جمعه، همزمانی اربعین حسینی و دهه فجر انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای پذیرفتن نور و فجر واقعی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فجر در لغت معانی متفاوتی همچون سپیده صبح و شکاف گسترده دارد افزود: نوری که سپیده صبح با خود به ارمغان می آورد نقطه عطفی برای زندگی انسانها، پایان خواب و آغاز بیداری، انتهای سکوت و تاریکی و ابتدای جنبش و روشنایی و بالاخره آغازی برای تحرک و بیداری است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جهان امروز در تاریکی جاهلیت نوین و مدرن به سر می برد اظهار داشت: جاهلیت غیر از بی سوادی است جهل به معنای بی خردی، نادانی و زیربار حق نرفتن است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که خیانت لازم نیست حتما عمدی باشد، افزود: اصحاب فتنه در ایران به سبب نداشتن بصیرت، آگاهی و ژرف اندیشی دشمن را شاد می کنند. دشمن می خواهد یا حسین (ع) به وجود نیاید و عاشورا در کربلا بماند و تکرار نشود. طلاب هوشیار و آگاه باشید و با بصیرت عمل کنید.

گغتنی است، این نشست از سوی پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد./960/پ202/ص
ارسال نظرات