۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۴۹۲۴۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه دشمن شناسی در دانش آموزان

ضرورت تقویت روحیه دشمن شناسی در دانش آموزان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر ضرورت تقویت روحیه دشمن شناسی در دانش آموزان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فستیوال مسابقات فوتسال که در سالن شهدای بسیج کاشان برگزار شد، گفت: درس خواندن، ایمان و ورزش سه مطالبه رهبر معظم انقلاب ار دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه مومن و متدین بودن دومین انتظار رهبر معظم انقلاب از دانش آموزان است، افزود: فرمانبرداری از والدین سبب پیشرفت و اوج گرفتن انسان می شود.

به گفته وی ورزشکارانی که در مسابقات کشوری و بین المللی به مقام قهرمانی رسیدند و سبب افتخار والدین خود و شهر و کشور خود شدند به واسطه دعای خیر والدین آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: من از دانش آموزان انتظار دارم خوب درس بخوانند و درس معلم را هنگام استراحت در منزل مرور کنند تا متخصص تربیت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: معنی ایمان این است که وقتی به سن بلوغ رسیدید واجبات دین از جمله نماز را اقامه کنید و نماز را سبک نشمارید.

وی همچنین بر ضرورت تقویت روحیه دشمن شناسی در دانش آموزان تأکید کرد و با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل دشمنان امام زمان(عج) هستند، ادامه داد: اسرائیل با ۲۹ هزار بمب اهدایی آمریکا در غزه هر چهار دقیقه یک فلسطینی و هر ۱۰ دقیقه یک کودک را به شهادت می‌رساند، اما مردم فلسظین مقاوم هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات