۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۴۹۵۰۴

بسیج رسانه، زمینه ساز پرورش و توسعه فضای اثربخش رسانه ای است

بسیج رسانه، زمینه ساز پرورش و توسعه فضای اثربخش رسانه ای است
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: سازمان بسیج رسانه زمینه ساز پرورش و توسعه فضای رسانه‌ای توانمند و خلاق است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، امیر نصیربیگی در حاشیه ویژه برنامه سالگرد فعالیت بسیج رسانه خاطرنشان کرد: این سازمان توانسته زمینه ساز حضور و همراهی علاقمندان این حوزه و نیز فراهم ساختن ظرفیت بالای توسعه رسانه ای شود.

به گفته وی، همراهی و مشارکت سازمان بسیج رسانه در تحولات فرهنگی و فعالیت‌های رسانه‌ای استان بسیار ثمربخش و ارزشمند است و شاهد معرفی چهره های توانمند بسیاری به این حوزه بودیم.

نصیربیگی با اشاره به انتشار کتاب شعر «من جان تو، تو جان من» سروده‌های شهدایی رقیه غلامی، خبرنگار حوزه دفاع مقدس، این اقدام را یکی دیگر از نمودهای تلاش بسیج رسانه استان دانست و به این همکار پرتلاش تبریک گفت.

این برنامه همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه برگزار و با روایتگری از بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز دنبال شد.

در این برنامه جمعی از جانبازان بمباران دانشگاه تبریز و مدیران استانی، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی حضور داشتند و ویژه برنامه های مختلف فرهنگی در خلال آن برگزار شد.

شعرخوانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و توزیع کتابچه‌های مکتب حاج قاسم، تجلیل از برگزیدگان از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

وحید نستوهی
برچسب ها: تبریز بسیج رسانه
ارسال نظرات